Legg gjerne igjen ein kommentar

torsdag 15. april 2010

Gave, legevakt og bursdag:)

Det har vert noken hektiske daga denna veke, med brev, legebesøk, og ei aldri så lita feiring.
Alt starta med dei spennande brev i posten. Og inni brevet låg gaven fra give-awayen til Handmade Vibeke Og må bare sei det, den er mykje finare i virkeligheita enn på bilder. Så i dag har eg fått bytta om lommebok, og denna skal bli godt brukt i ei god stund fram over:)

Så kom Tirsdagen, og eg hadde bursdag. Heile 23 år!! Føle meg vel eit år eldre, trur eg. Da hadde vi barnevakt, så vi va på kino. Såg filmen "I love you Phillip Morris" Komisk film, men litt for dramatisk. Så vart det litt shopping, før vi reiste heim å henta Emma-Jane i barnehagen. Så litt seinare på kvelden reiste vi inn til byn, og som overraskelse gjekk vi på Søtt+Salt og åt 7 retter:) vart verkelig overraska, og eg som trudde vi slulle på Salsa! hehe. Ellers fekk eg penger, House sesong 4, simcity spill, sjokoalde, og sjølvsagt ein flott dag:)

Onsdagen hadde vi barnevakt om morningen! Det var jo bare heilt luksus. Men på formiddagen var det over, og Linni reiste heim. Emma-Jane tok seg ein fridag fra barnehagen. Og vi tok oss ein lang gå-tur. Først ned på butikken, så litt lenger vekk, opp og rundt:) med andre ord: vi var tilbake 2 tima seinare.

Men utpå dagen merka eg meir og meir at Alexia vakje heilt i strøket. Sjekka tempen, men den var normal. Så såg eg at ho berre brukte eine handa si. Og sida ho er høgrehendt, var det rart at ho berre brukte venstre handa. Den andre bare hang der. Og til slutt var eg berre meir og meir overbevist at noke var galt.

Ringte derfor legevakta, fekk time. Jay kom heim, klarte å fixe barnevakt til Emma-Jane. Joda, det viste seg at ho hadde albuen ute av ledd!!!! Stakkar vetle jenta mi. Han prøvde å få den på plass, men etter masse grining følte han at den no var ok. Men skulle se om ho hadde komt deg til morningen etter.

Og torsdagen kom, som da er i dag, og ingenting hadde blitt bedre. Så etter å ha kjørt Emma-Jane i barnehagen, så reiste vi rett til Bergen Legevakt. Der har dei eiga avdeling for brudd/røntgen. Kom inn etter ein times venting, og her var dei veldig hjelpsomme. Dei prøvde å vri den på plass ein gang og tok røntgenbilder. Overlegen kom, vridde HARDT, og han sa han hørte eit lite klikk. Ho fekk paracet, og så måtte vi bare vente. Og vente. Ingenting skjedde. Men plutseleg løfta ho den litt. Og 5 min seinare satt ho å leika, som om at ingenting hadde skjedd. Så kan sei eg er LETTA:)

Så 4 dager har gått fort, og helga er her allerede i morra. Lure på kva den har å by på?

2 kommentarer:

  1. Oi det var litt ei historie med albuen ute av ledd. Bra det ordna seg.

    Hyggelig at du har vært innom bloggen min. Masse hilsen Turid

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med lommeboken! Det ble jeg veldig glad for :)

    Og stakkars jenta som hadde albuen ute av ledd.. Godt det ordne seg!

    SvarSlett